Dažnai užduodami klausimai
Kur galima atidaryti EXCHANGELT sąskaitą?
Fizinis asmuo gali atidaryti sąskaitą atvykęs į Vilniaus Akropolio skyrių nuo 9 iki 17 val.
Ar reikia turėti dokumentą keičiant valiutą?
Jeigu užsienio valiutos keitimo operacijos suma ekvivalentu lygi arba viršija 3 000 EUR, turite pateikti galiojantį asmens tapatybės dokumentą ir užpildyti bei pasirašyti Kliento tapatybės nustatymo ir naudos gavėjo anketą, o nuo 15 000 EUR turi būti užpildytas Paaiškinimas dėl lėšų kilmės dokumentas.
Nuo kokios sumos derinate kursus?
Kursą deriname nuo bet kokios sumos. Dėl palankesnio valiutos keitimo kurso galite teirautis kasoje arba kontaktuose nurodytais telefonais.
Koks yra SEPA mokėjimo pervedimo į kitą banką laikas?
Kredito pervedimai SEPA vykdomi tik darbo dienomis. EXCHANGELT įsipareigoja užtikrinti, kad SEPA pervedimas būtų įvykdytas tą pačią darbo dieną, jei mokėjimo nurodymas buvo gautas darbo dieną iki 12 val. Jei toks mokėjimo nurodymas gautas darbo dieną po 12 val., savaitgalį arba tarptautinių švenčių dienomis, pinigai pagal mokėjimo nurodymą į gavėjo sąskaitą bus pervesti kitą darbo dieną.
Kaip prisijungti prie IB paskyros?
Užtikrinant aukščiausią Kliento elektroninių pinigų sąskaitos bei duomenų saugumą, nustatome atitinkamą prisijungimo prie IB paskyros eiliškumą. Pirmą kartą jungiantis prie IB paskyros reikia paspausti "Jungiuosi pirmą kartą", suvesti ID numerį, kuris yra pateiktas IB sutartyje, sulaukti SMS į registracijos metu pateiktą telefono numerį, įrašyti atsiųstą kodą, po ko sistema pasiūlys įrašyti jūsų asmeninį sudėtingą slaptažodį. Sekančius kartus jungtis prie IB paskyros reikės su ID numeriu ir jūsų asmeniniu slaptažodžiu. Jeigu nepavyksta prisijungti ar pamiršote slaptažodį - prašome susisiekti el.paštu [email protected]
Kaip pakeisti EXCHANGELT paskyros lėšų pervedimo limitus?
Norint pakeisti EXCHANGELT sąskaitos lėšų pervedimo limitus, būtina atsiųsti laisvos formos prašymą el.paštu [email protected] arba pranešimu, prisijungus prie EXCHANGELT paskyros. Esant poreikiui, EXCHANGELT gali paprašyti pateikti limitų didinimui pagrindžiančius dokumentus.
Kur galima siųsti pinigus iš EXCHANGELT sąskaitos?
Iš EXCHANGELT sąskaitos galima siųsti SEPA perveimus eurais į banko (kuris palaiko SEPA mokėjimus) sąskaitą IBAN formatu Bendroje mokėjimų eurais erdvėje.
Kas gali pervesti pinigus į EXCHANGELT sąskaitą?
Į EXCHANGELT sąskaitą galime įskaityti eurus pagal SEPA mokėjimų pervedimus iš bankų Bendroje mokėjimų eurais erdvėje.
Kaip galiu atšaukti SEPA mokėjimo pervedimą?
Įvestą ir pasirašytą SEPA mokėjimo pervedimą galite matyti Operacijų sąraše. Kol mokėjimo pervedimas yra Pasirašytų operacijų skyriuje ją galite savarankiškai atšaukti, pažymėję operaciją ir paspaudę "Atšaukti operaciją". Jeigu mokėjimo pervedimas yra Įvykdytų operacijų skyriuje, pirmiausia rekomenduojama susisiekti su gavėju, dėl SEPA pervedimo grąžinimo, dėl galimybės jį atšaukti reikia rašyti prašymą el.paštu [email protected] arba pranešimą per EXCHANGELT paskyrą.
Kur kreiptis, jeigu užblokavau EXCHANGELT paskyrą arba pamiršau slaptažodį?
Dėl EXCHANGELT paskyros atblokavimo arba pirminio slaptažodžio atstatymo maloniai prašome kreiptis el.paštu [email protected]
Į kokias šalis galima atlikti SEPA pervedimą?
SEPA pervedimą eurais galima atlikti į IBAN sąskaitas, esančias bankuose, registruotuose Europos Sąjungos valstybėse narėse, Jungtinėje Karalystėje, Šveicarijoje, Vatikane, San Marine, Andoroje ir Vatikane, taip pat Europos ekonominėje erdvėje: Norvegijoje, Islandijoje ir Lichtenšteine. Visą šalių ir teritorijų sąrašą rasite https://www.europeanpaymentscouncil.eu/document-library/other/epc-list-sepa-scheme-countries.