
Dažniausiai užduodami klausimai
Užduokite Jums rūpimus klausimus arba susisiekite su mumis tiesiogiai
Ar reikia turėti dokumentą ir koks dokumentas yra priimtinas keičiant valiutą?
EXCHANGELT skyriuose, keičiant valiutą už 3000 EUR ekvivalentu ir daugiau, privaloma pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, ir užpildyti bei pasirašyti Valiutos keitimo operaciją atliekančio asmens anketą, siekiant tinkamai įgyvendinti Pinigų plovimo prevencijos ir Tarptautinių sankcijų reikalavimus.
Priimtini asmens tapatybės nustatymo dokumentai: pasas (išskyrus vidinius užsienio šalių pasus/korteles); diplomatinis pasas; asmens tapatybės kortelė; leidimas nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje; Leidimas laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje/Skaitmeninis leidimas laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje; vairuotojo pažymėjimas išduotas Lietuvos Respublikoje.
Jeigu valiutos keitimo operaciją atlieka Juridinis asmuo, turite papildomai pateikti naujausią galiojantį, bet ne senesnį kaip 3 mėnesių, registracijos išrašą.
Nuo kokios sumos gerinate kursus?
Kursą geriname nuo bet kokios sumos. Dėl palankesnio valiutos keitimo kurso galite teirautis kasoje arba kontaktuose nurodytais telefonais.
Ar galima iš anksto rezervuoti valiutą?
Taip, galima internetu, svetainėje www.exchange.lt, arba telefonu +37065833338 (Vilnius), +37064029009 (Kaunas), +37064055033 (Klaipėda), +37069081333 (Šiauliai).
Ar valiuta parduodama tik už grynus pinigus?
Taip. Valiutos parduodamos tik atsiskaitant grynais pinigais.
Kokias valiutas keičia EXCHANGELT?
Valiutų sąrašą galima rasti www.exchange.lt svetainėje paspaudus skiltį Valiutų kursai.
Kur galima atidaryti EXCHANGELT sąskaitą?
Fizinis asmuo gali atidaryti sąskaitą atvykęs į bet kurį ExchangeLT skyrių darbo valandomis.
Kokie dokumentai reikalingi, norint atidaryti elektroninių pinigų sąskaitą?
Norint atidaryti elektroninių pinigų sąskaitą, fizinio asmens tapatybės nustatymui klientas turi pateikti vieną iš šių Bendrovei priimtinų galiojančių dokumentų: Lietuvos Respublikos išduotas pasas (diplomatinis pasas); Lietuvos Respublikos išduota asmens tapatybės kortelė; leidimas nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje; Leidimas laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje/Skaitmeninis leidimas laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje; Klientas taip pat privalo užpildyti kliento fizinio asmens anketą ir esant poreikiui pateikti papildomą informaciją arba dokumentus su tikslu tinkamai pažinti klientą.
Kokie asmenys laikomi politiškai pažeidžiamais (paveikiamais) asmenimis? Kodėl turiu įvardinti giminaičius, kurie užima viešas pareigas?
Politiškai pažeidžiamu (paveikiamu) asmeniu yra laikomas fizinis asmuo, kuris šiuo metu arba pastaruosius 12 mėnesių ėjo svarbias viešąsias pareigas bet kuriose valstybėse ir/arba tarptautinėse ar užsienio valstybių institucijose, ir jo artimieji šeimos nariai (sutuoktinis, asmuo, su kuriuo registruota partnerystė (toliau – sugyventinis), tėvai, broliai, seserys, vaikai, vaikų sutuoktiniai, vaikų sugyventiniai) ar jo artimi pagalbininkai (fizinis asmuo, kuris su svarbias viešas pareigas einančiu ar ėjusiu asmeniu yra to paties juridinio asmens ar juridinio asmens statuso neturinčios organizacijos dalyvis arba palaiko kitus dalykinius santykius; fizinis asmuo, kuris yra vienintelis juridinio asmens ar juridinio asmens statuso neturinčios organizacijos, įsteigtos ar veikiančios de facto siekiant turtinės ar kitokios asmeninės naudos svarbias viešas pareigas einančiam ar ėjusiam asmeniui, naudos gavėjas). Sprendžiant, ar giminaitis yra politiškai pažeidžiamas (paveikiamas) asmuo, reikia vadovautis aukščiau pateikta ir teisės aktuose įtvirtinta artimojo šeimos nario sąvoka, nes tik šie artimieji šeimos nariai yra laikomi politiškai pažeidžiamais (paveikiamais) asmenimis. Informacija apie politiškai pažeidžiamus (paveikiamus) asmenis renkama, kadangi to reikalaujama pagal Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą.
Kaip prisijungti prie internetinės sistemos paskyros?
Užtikrinant aukščiausią Kliento elektroninių pinigų sąskaitos bei duomenų saugumą, nustatome atitinkamą prisijungimo prie internetinės sistemos paskyros eiliškumą. Pirmą kartą jungiantis prie internetinės sistemos paskyros reikia paspausti “Jungiuosi pirmą kartą”, suvesti ID numerį, kuris yra pateiktas elektroninių paslaugų teikimo sutartyje, sulaukti SMS į registracijos metu pateiktą telefono numerį, įrašyti atsiųstą kodą, po ko sistema pasiūlys įrašyti jūsų asmeninį sudėtingą slaptažodį. Sekančius kartus jungtis prie internetinės sistemos paskyros reikės su ID numeriu ir jūsų asmeniniu slaptažodžiu. Jeigu nepavyksta prisijungti ar pamiršote slaptažodį – prašome susisiekti el.paštu support@exchange.lt.
Kaip sukurti ir naudoti tinkamą slaptažodį internetinės sistemos paskyrai?
Internetinės sistemos paskyros slaptažodis turi būti sunkiai atspėjamas, sudarytas iš ne mažiau kaip 8 simboliai, iš kurių bent vienas skaičius; bent viena didelė raidė; bent vienas specialus simbolis iš sąrašo: !@#$%^&* Įsiminkite slaptažodžius, niekam jų neatskleiskite, neužsirašykite jų, reguliariai keiskite. Dažnai sukčiai slaptažodžius bando sužinoti iš gyventojų paskambinę telefonu ir apsimesdami finansinės įstaigos, policijos, VMI, SODROS, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos, Specialiųjų tyrimų tarnybos ar kitų valstybės įstaigų darbuotojais. Jokiu būdu telefonu neatskleiskite konfidencialių duomenų. Apie tokį bandymą iškart praneškite EXCHANGELT ir policijai.
Kur kreiptis, jeigu užblokavau EXCHANGELT paskyrą arba pamiršau slaptažodį?
Dėl EXCHANGELT paskyros atblokavimo arba pirminio slaptažodžio atstatymo maloniai prašome kreiptis el.paštu support@exchange.lt, siunčiant laišką iš to el.pašto adreso, kuris buvo naudojamas registracijos metu.
Kaip pakeisti EXCHANGELT paskyros lėšų pervedimo limitus?
Norint pakeisti EXCHANGELT sąskaitos lėšų pervedimo limitus, būtina atsiųsti laisvos formos prašymą el.paštu support@exchange.lt arba pranešimu, prisijungus prie EXCHANGELT paskyros. Esant poreikiui, EXCHANGELT gali paprašyti pateikti limitų didinimui pagrindžiančius dokumentus.
Kodėl įstaigai reikia papildomos informacijos apie klientą ir kokiais būdais galima jai pateikti prašomus dokumentus ir informaciją?
Įstaiga, vykdydama teisės aktuose ir vidiniuose dokumentuose numatytas pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos procedūros reikalavimus, turi teisę reikalauti iš Kliento pateikti Įstaigai reikalingus papildomus duomenis ir (ar) dokumentus, pranešdama apie tai telefonu, el.paštu, interneto banko (IB) pranešimu arba skyriuje, išsamiai paaiškinant prašomų dokumentų ir informacijos specifiką bei nustatant protingą terminą, kuris būtų pakankamas prašomiems dokumentams pateikti. Klientas prašomą informaciją pateikti arba pasitikslinti dėl prašomos informacijos gali IB pranešimu, el.paštu support@exchange.lt arba skyriuje. Pateikti dokumentus yra galimybė el.paštu arba skyriuje. Primename, kad EXCHANGELT niekada neprašo atskleisti kliento internetinės bankininkystės prisijungimo duomenų, taip pat niekada nesiunčia pranešimų (SMS žinučių, el. laiškų) su nuorodomis į interneto banko sistemą.
