Exchange LT

valiutos keitykla

Dažniausiai užduodami klausimai

Užduokite Jums rūpimus klausimus arba susisiekite su mumis tiesiogiai

Keičiant valiutą nuo 3000 EUR, būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir užpildyti bei pasirašyti kliento anketą, kad būtų įgyvendinti pinigų plovimo prevencijos ir tarptautinių sankcijų reikalavimai.
Tinkami dokumentai: pasas, diplomatinis pasas, asmens tapatybės kortelė, leidimas gyventi ar vairuotojo pažymėjimas, išduotas Lietuvoje.
Juridiniams asmenims reikia papildomai pateikti ne senesnį nei 3 mėn. galiojantį registracijos išrašą.

Kursą geriname nuo bet kokios sumos. Dėl palankesnio valiutos keitimo kurso galite teirautis kasoje arba kontaktuose nurodytais telefonais.

Taip, galima internetu, svetainėje www.exchange.lt, arba telefonu +37065833338 (Vilnius), +37064029009 (Kaunas), +37064055033 (Klaipėda), +37069081333 (Šiauliai).

Taip. Valiutos parduodamos tik atsiskaitant grynais pinigais.

Valiutų sąrašą galima rasti www.exchange.lt svetainėje paspaudus skiltį Valiutų kursai.

Fizinis asmuo gali atidaryti sąskaitą atvykęs į bet kurį ExchangeLT skyrių darbo valandomis.

Norint atidaryti elektroninių pinigų sąskaitą, fizinio asmens tapatybės nustatymui klientas turi pateikti vieną iš šių Bendrovei priimtinų galiojančių dokumentų: Lietuvos Respublikos išduotas pasas (diplomatinis pasas); Lietuvos Respublikos išduota asmens tapatybės kortelė; leidimas nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje; Leidimas laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje/Skaitmeninis leidimas laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje; Klientas taip pat privalo užpildyti kliento fizinio asmens anketą ir esant poreikiui pateikti papildomą informaciją arba dokumentus su tikslu tinkamai pažinti klientą.

Politiškai pažeidžiamu asmeniu laikomas žmogus, kuris dabar arba per pastaruosius 12 mėnesių ėjo svarbias viešąsias pareigas Lietuvoje, užsienyje ar tarptautinėse institucijose. Tokiais laikomi ir jų artimi šeimos nariai (sutuoktinis, partneris, tėvai, broliai, seserys, vaikai ir jų partneriai) bei artimi pagalbininkai (asmenys, palaikantys glaudžius verslo ar organizacinius ryšius).

Ši informacija renkama, nes to reikalauja Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas.

Užtikrinant aukščiausią Kliento elektroninių pinigų sąskaitos bei duomenų saugumą, nustatome atitinkamą prisijungimo prie internetinės sistemos paskyros eiliškumą. Pirmą kartą jungiantis prie internetinės sistemos paskyros reikia paspausti “Jungiuosi pirmą kartą”, suvesti ID numerį, kuris yra pateiktas elektroninių paslaugų teikimo sutartyje, sulaukti SMS į registracijos metu pateiktą telefono numerį, įrašyti atsiųstą kodą, po ko sistema pasiūlys įrašyti jūsų asmeninį sudėtingą slaptažodį. Sekančius kartus jungtis prie internetinės sistemos paskyros reikės su ID numeriu ir jūsų asmeniniu slaptažodžiu. Jeigu nepavyksta prisijungti ar pamiršote slaptažodį – prašome susisiekti el.paštu [email protected].

Internetinės sistemos paskyros slaptažodis turi būti sunkiai atspėjamas, sudarytas iš ne mažiau kaip 8 simboliai, iš kurių bent vienas skaičius; bent viena didelė raidė; bent vienas specialus simbolis iš sąrašo: !@#$%^&* Įsiminkite slaptažodžius, niekam jų neatskleiskite, neužsirašykite jų, reguliariai keiskite. Dažnai sukčiai slaptažodžius bando sužinoti iš gyventojų paskambinę telefonu ir apsimesdami finansinės įstaigos, policijos, VMI, SODROS, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos, Specialiųjų tyrimų tarnybos ar kitų valstybės įstaigų darbuotojais. Jokiu būdu telefonu neatskleiskite konfidencialių duomenų. Apie tokį bandymą iškart praneškite EXCHANGELT ir policijai.

Dėl EXCHANGELT paskyros atblokavimo arba pirminio slaptažodžio atstatymo maloniai prašome kreiptis el.paštu [email protected], siunčiant laišką iš to el.pašto adreso, kuris buvo naudojamas registracijos metu.

Norint pakeisti EXCHANGELT sąskaitos lėšų pervedimo limitus, būtina atsiųsti laisvos formos prašymą el.paštu [email protected] arba pranešimu, prisijungus prie EXCHANGELT paskyros. Esant poreikiui, EXCHANGELT gali paprašyti pateikti limitų didinimui pagrindžiančius dokumentus.

Įstaiga gali paprašyti papildomų duomenų ar dokumentų, nes to reikalauja teisės aktai ir pinigų plovimo bei teroristų finansavimo prevencijos procedūros. Apie tai klientui pranešama telefonu, el. paštu, interneto banko pranešimu arba skyriuje, paaiškinant, kokių dokumentų reikia ir per kokį terminą juos pateikti.

Kaip pateikti informaciją:

– interneto banko pranešimu,

– el. paštu [email protected]

– EXCHANGELT skyriuje.

Svarbu: EXCHANGELT niekada neprašo interneto banko prisijungimo duomenų ir nesiunčia nuorodų į interneto banką SMS ar el. laiškais.

Ne. SEPA mokėjimo pervedimai be sąskaitos vykdomi tik eurais į gavėjo IBAN sąskaitą, esančią Europos ekonominės erdvės (EEE) valstybėje.

Šią paslaugą gali naudotis bet kuris fizinis asmuo, pateikęs galiojantį asmens tapatybės dokumentą.
Paslaugos gavėjui nebūtina turėti sąskaitos mūsų ar kitoje finansų institucijoje.
Priimami asmens tapatybės dokumentai:

  • Pasas (išduotas Lietuvoje arba užsienio valstybėje, išskyrus vidaus pasus/korteles);
  • Diplomatinis pasas;
  • Lietuvos Respublikos vairuotojo pažymėjimas;
  • Asmens tapatybės kortelė, išduota šiose šalyse: Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Džersis, Estija, Farerų salos, Gernsis, Gibraltaras, Graikija, Grenlandija, Islandija, Ispanija, Italija, Kipras, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Meno sala, Monakas, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, San Marinas, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Vengrija, Vokietija;
  • Leidimas laikinai arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje;
  • Skaitmeninis leidimas laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje;
  • ES valstybės piliečio ar jo šeimos nario teisę gyventi Lietuvoje patvirtinantys dokumentai (kartu su pasu).

Papildomi dokumentai prašomi priklausomai nuo operacijos sumos, asmens statuso ir šalies, kurios pilietis jis yra:

  • Jei mokėjimą atlieka Rusijos arba Baltarusijos pilietis, kai suma 600 EUR, – būtina pateikti ryšį su Lietuva pagrindžiančius dokumentus (pvz., darbo ar nuomos sutartį).
  • Jei mokėjimą atlieka ne Lietuvos rezidentas, kai suma 10 000 EUR, – pateikiama muitinės deklaracija, patvirtinanti įvežtų lėšų teisėtumą.
  • Jei operacijos arba susijusių operacijų suma 15 000 EUR, būtina pateikti: 
  1. lėšų kilmę patvirtinančius dokumentus (pvz., paskolos sutartį, banko išrašą, darbo užmokesčio įrodymą ir kt.);
  2. mokėjimo paskirtį pagrindžiančius dokumentus (pvz., sąskaitą faktūrą, pirkimo–pardavimo sutartį).

Nepateikus prašomų dokumentų, operacija gali būti sustabdyta arba atšaukta.

Jeigu SEPA mokėjimo pervedimas neįvyksta (pvz., dėl neteisingų gavėjo duomenų, uždarytos sąskaitos) ar kai mokėjimas atšaukiamas dėl Bendrovės rizikos vertinimo, kliento pateikti grynieji pinigai grįžta į Bendrovės tranzitinę sąskaitą ir privalo būti grąžinti asmeniui.

Grąžinimo tvarka:

  • Grąžinimas atliekamas tik tam pačiam asmeniui, kuris atliko mokėjimą.
  • Asmuo privalo atvykti į Bendrovės klientų aptarnavimo skyrių bei pateikti asmens tapatybės dokumentą.

Visais atvejais klientas yra informuojamas apie grąžinimo priežastį ir eigą klientų aptarnavimo vietoje arba telefonu.

valiutų skaičiuoklė

Užklausa

Užduokite Jums rūpimus klausimus arba susisiekite su mumis tiesiogiai

Išbandykite SEPA mokėjimus

Atlikite pavedimus be sąskaitos Lietuvoje, Europos Sąjungoje ir kitose SEPA šalyse.